6 λύσεις για να τους αντιμετωπίσεις και να μην πονάς

ΧΡΥΣΑ ΤΖΑΚΗ


Οι κιρσοί εκτός από σοβαρό λειτουργικό πρόβλημα, είναι κατανοητό ότι αποτελούν και πλήγμα στην αισθητική των ποδιών, ειδικά στις γυναίκες, οι οποίες επηρεάζονται περισσότερο, δεδομένου ότι αναπτύσσουν κιρσούς τρεις φορές πιο συχνά από ότι οι άνδρες.

Στο πλαίσιο αυτό όμως θα κάνουν σημαντικό λάθος αν οι γυναίκες που έχουν κιρσούς καταφύγουν σε λύσεις που απλά μακιγιάρουν το πρόβλημα, για μια προσωρινή οπτική βελτίωση, χωρίς να το αντιμετωπίζουν ολοκληρωμένα και με ιατρική φροντίδα.

Γράφει ο Αγγειοχειρουργός Αλέξανδρος Ματθαίου

Αφορμή είναι τα περιστατικά από την κλινική εμπειρία, τα οποία καθυστέρησαν να επιλυθούν, εξαιτίας προσωρινών λύσεων που όχι μόνο δεν επέφεραν αποτέλεσμα, αλλά ενδεχόμενα είχαν και συνέπειες από την καθυστερημένη έναρξη της σωστής θεραπείας.

Οι κιρσοί θεραπεύονται οριστικά

Δεν αμφισβητείται η χρησιμότητα μιας υγιεινής διατροφής, συμπληρωμάτων ή βοτάνων που ίσως δρουν καταπραϋντικά στη φλεβική ανεπάρκεια που θα «πυροδοτήσει» τη δημιουργία των κιρσών, αλλά μια γυναίκα δεν πρέπει να υποχρεώνεται να φορέσει μακριά παντελόνια επειδή οι κιρσοί της την ενοχλούν αισθητικά και καταφεύγει σε λύσεις που διαφημίζουν την «εξαφάνιση» των κιρσών σε λίγα λεπτά και που όλοι φυσικά κατανοούμε τι εννοούν.

6 λύσεις για να τους αντιμετωπίσεις και να μην πονάς

Το θέμα μοιάζει με τις «μαγικές» λύσεις που διαφημίζονται και που δήθεν εξαφανίζουν την αραίωση του τριχωτού της κεφαλής. Οι κιρσοί θεραπεύονται οριστικά, προσφέροντας άριστο λειτουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα με ένα πλήθος ασφαλών μεθόδων, ανώδυνων και με τη δυνατότητα για άμεση επιστροφή στις καθημερινές δραστηριότητες, χωρίς τομές και ράμματα και με τη μικρότερη πιθανότητα υποτροπής.

6 λύσεις για να αντιμετωπίσεις τους κιρσούς

Οι κιρσοί θα πρέπει να αντιμετωπίζονται το συντομότερο δυνατό, έτσι ώστε να αποφευχθούν επιπτώσεις από τη φλεβική ανεπάρκεια, αλλά υπάρχουν και συμβουλές για να μην επιδεινώνεται η κατάστασή τους, όπως η αποφυγή ψηλοτάκουνων παπουτσιών, της ορθοστασίας, της παχυσαρκίας, ή της συνεχούς καθιστικής ζωής.

Συγχρόνως βοηθάει πολύ η στοχευμένη άσκηση όπως το περπάτημα, η ποδηλασία και το κολύμπι, ενώ παραμένει σημαντικός ο ρόλος και η χρήση καλτσών διαβαθμισμένης συμπίεσης.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Υπάρχει μια και αποτελεσματική λύση για τους κιρσούς;

Κιρσοί: Μικρά… μυστικά για να καθυστερήσεις την εμφάνισή τους!

Κιρσοί στο αιδοίο: Ποιο είναι το σύνδρομο που απειλεί κάθε γυναίκα





Source link

Next Post

Πες μου τι αστεία λες, να σου πω ποιος είσαι: Οι 4 τύποι χιούμορ

Η αίσθηση του χιούμορ και οι αποχρώσεις του είναι από παλιά γνωστό πως χαρακτηρίζουν την προσωπικότητα ενός ανθρώπου. Μάλιστα, ένας από τους θεμελιωτές του αγγλικού Εμπειρισμού, ο Λόρδος Σέιφτσμπερι, στο «Δοκίμιο για την Ελευθερία του Πνευμα[τώδο]υς και του Χιούμορ» (Essay on the Freedom of Wit and Humor, 1709) το […]
Πες μου τι αστεία λες, να σου πω ποιος είσαι: Οι 4 τύποι χιούμορ
Copyright All right reserved With Love Theme: Seek by ThemeInWP