Πως να καταλάβεις αν ο εκπαιδευτής γυμναστικής σου είναι καλός

Πως να καταλάβεις αν ο εκπαιδευτής γυμναστικής σου είναι καλός
Πιστεύεις πως ο εκπαιδευτής γυμναστικής σου δεν είναι αρκετά καλός; Δεν σου παρέχει τις κατάλληλες ασκήσεις γυμναστικής; Ο εκπαιδευτής γυμναστικής σου θα πρέπει να έχει συνεχώς ένα πρόγραμμα με την πρόοδο που κάνεις, τις ασκήσεις που πρέπει να κάνεις, να κρατάει σημειώσεις, να έχει την απαραίτητη εμφάνιση και να μην είναι no pain no gain.

Έχω έναν προσωπικό γυμναστή εδώ και πέντε χρόνια τώρα. Στο διάστημα αυτό, έχω γνωρίζει πολλούς εκπαιδευτές που με έκαναν πραγματικά υπερήφανο και αρκετούς οι οποίοι για εμένα έκαναν τη λάθος δουλειά. Και με τη βιομηχανία να αναπτύσσεται με τεράστια ταχύτητα το ποσοστό να αυξηθούν αυτοί οι εκπαιδευτές είναι κατά 24 τοις εκατό μέχρι το 2020.

Δυστυχώς, αν δεν είσαι γνώριμος με τα γυμναστήρια και τους εκπαιδευτές, θα σου είναι δύσκολο να καταλάβεις πότε κάποιος είναι καλός και πότε όχι. Γι ‘αυτό, είμαι εδώ για να σε βοηθήσω να διαλέξεις τον σωστό. Παρακάτω είναι οι πέντε “κόκκινες σημαίες” που πρέπει να προσέξεις καλά πριν προσλάβεις κάποιον προσωπικό εκπαιδευτή. Αν ο εκπαιδευτής σου κάνει ένα από τα παρακάτω, ή, θεός φυλάξει, όλα τα παρακάτω, πάρε τον χρόνο και τα χρήματα σου και πάνε σε κάπου άλλου.

Διάβασε επίσης: Κρεατίνη: Ότι χρειάζεται να ξέρεις για την πηγή της ενέργειας σου

1. Δεν κρατάει σημειώσεις

Ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς ενός εκπαιδευτή είναι να καταλήξει με ένα πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να επιτύχεις τους στόχους σου. Αλλά μπορώ να σου υποσχεθώ το εξής: Αν δεν κρατάει σημειώσεις, δεν μπορεί να βρει το σωστό πρόγραμμα για εσένα. Και δεν εννοώ να κρατάει σημειώσεις των επαναλήψεων που κάνεις. Ένας καλός εκπαιδευτής γράφει συνεχώς τις ασκήσεις, τα βάρη, τα σύνολα, τις επαναλήψεις, τα τέμπο και τα χρησιμοποιεί για να καταλάβει τι είναι καλύτερο για εσένα.

2. Εκπαιδευτής γυμναστικής χωρίς την απαραίτητη εμφάνιση; #Not

Στον τομέα της φυσικής κατάστασης, η εμφάνιση μετράει. Τώρα, δεν λέω να έχεις έναν bolding builder μπροστά σου, αλλά ο εκπαιδευτής σου θα πρέπει να είναι γυμνασμένος και σε υγιή φυσική κατάσταση. Εκτός από την εξωτερική του εμφάνιση και την φυσική του κατάσταση, το μέρος στο οποίο κάνει τη δουλειά του είναι εξίσου σημαντικό. Ένας προσωπικός εκπαιδευτής πάντα έχει ένα ωραίο μέρος, με τα κατάλληλα εργαλεία κτλ, αλλά δεν φτάνουν μόνο αυτά. Στο μέρος που θα σου κάνει τις ασκήσεις θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα καθαρό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, σορτς ή φόρμα. Αν βλέπεις παντού τζιν, σκισμένα παντελόνια, μποτάκια και σταράκια, υπάρχει θέμα. Άλλωστε, δεν κάνει μια καθημερινή άσκηση, αυτή είναι η δουλειά του.

3. Μιλάει. Πολύ!

Θέλεις έναν φιλικό εκπαιδευτή που θα σε κάνει να νιώσεις άνετα μαζί του. Αλλά να θυμάσαι: Τον έχεις προσλάβει για να σε βοηθήσει να πετύχεις κάποιους στόχους, όχι για να σου λέει πόσο του άρεσε το τελευταίο βιντεοκλίπ της Miley Cyrus. Έξαλλου οι μελέτες έχουν βγάλει τα αποτελέσματα τους λέγοντας πως όταν το μυαλό σου δεν είναι αφοσιωμένο στη γυμναστική, τότε δεν μπορεί να στείλει όλους τους κατάλληλους πόρους που χρειάζεται στους μυς σου. Άρα το αποτέλεσμα θα είναι υποφερτή γυμναστική, πολλά χρήματα και μικρό έως ασήμαντο αποτέλεσμα.

4. Ο χειρότερος εκπαιδευτής γυμναστικής θα σου πει: No pain, no gain!

Ένας εκπαιδευτής μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις περισσότερα απ’ ότι θα μπορούσες μόνος σου. Αυτός είναι που θα σε καθοδηγεί με ασφάλεια  και με τους αποτελεσματικούς του τρόπους θα κάνει τους μυς σου να πάνε σε άλλο επίπεδο. Αλλά δώσε πολύ προσοχή σε αυτό που θα σου πω: Αν ο εκπαιδευτής σου σε ζορίζει πάρα πολύ, σου λέει πως χωρίς πόνο δεν θα αποκτήσεις μυς, πως πρέπει να ζοριστείς περισσότερο, σταμάτα τον απευθείας. Συνήθως αυτοί οι εκπαιδευτές μπορούν να φτάσουν έναν άνθρωπο στο να κάνει εμετό ή να πέσει ξερός. Ο πόνος στο σώμα σου είναι αυτός που σε ενημερώνει πότε πρέπει να σταματήσεις. Το να ζορίζεσαι και να πονάς όχι μόνο δεν είναι αποτελεσματικό, αλλά είναι απόλυτα επικίνδυνο. Αντί να κάνεις πρόοδο, θα κάψεις του μύες σου σε άσχημο επίπεδο, ή – ακόμα χειρότερα – θα μπεις στη λίστα με τους ανθρώπους που έχουν ειδικές ανάγκες.

5. Δεν αξιολογεί και επαναξιολογεί

Θα εμπιστευόσουν έναν μηχανικό αυτοκινήτων αν του πήγαινες το όχημα σου για φτιάξιμο και χωρίς κανένα τεστ στο έδινε να το ξανά οδηγήσεις; Όχι. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τους εκπαιδευτές. Ένας καλός εκπαιδευτής αντιμετωπίζει το σώμα σου σαν μια μηχανή. Ασκεί μια αξιολόγηση κατά την πρώτη σου προπόνηση, μετρώντας τη σύνθεση του σώματος σου, ελέγχει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες σου, και τέλος τις ασυμμετρίες. Τα αποτελέσματα του δίνουν μια καλή ιδέα για την τρέχουσα φυσική σου κατάσταση, του δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται για να σχεδιάσει το κατάλληλο πρόγραμμα αποκλειστικά για εσένα. Κάθε 3 έως 8 εβδομάδες, θα πρέπει να αξιολογεί και πάλι το σώμα σου ώστε να βεβαιωθεί ότι προχωράς σωστά ή χρειάζεσαι κάτι περισσότερο ή κάτι λιγότερο. Με άλλα λόγια, ο ίδιος κρατά το σώμα σου να λειτουργεί σαν μια καλολαδωμένη μηχανή.

Από την άλλη πλευρά, ένας κακός εκπαιδευτής γυμναστικής σου δίνει μια μπάρα και ένα χαμόγελο, και στη συνέχεια θέτει τις ερωτήσεις του προς εσένα. Με λίγα λόγια, μόλις έγινες το πειραματόζωο του. Αν το σώμα σου ξεκίνησε να κάνει κάποιες γραμμώσεις, έχε στο νου σου πως δεν θα παραμείνει έτσι για πολύ καιρό. Η συμβουλή μου: Βρες έναν καλό προπονητή προτού χρειαστεί να βρεις έναν επισκευαστή..

Πως να καταλάβεις αν ο εκπαιδευτής γυμναστικής σου είναι καλός
5 (100%) 3 votes

Γράφτηκε από
Περισσότερα από Alex Wood

Κάνε σπριντ πάνω στο λόφο για να κάψεις το λίπος

Κάνε σπριντ πάνω στο λόφο και θα μας ευχαριστήσεις αργότερα! Ή καλύτερα,...
Διάβασε τη συνέχεια

3 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *