Κάνε σπριντ πάνω στο λόφο για να κάψεις το λίπος

Κάνε σπριντ πάνω στο λόφο για να κάψεις το λίπος
Κάνε σπριντ πάνω στο λόφο και θα μας ευχαριστήσεις αργότερα! Ή καλύτερα, θα είσαι ευγνώμων που διάβασες τη συμβουλή του Jeff Gaudette.

Το ότι δεν πηγαίνεις σε γυμναστήριο δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να πάρεις τα ίδια οφέλη και όταν είσαι έξω, το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένας λόφος και τη δύναμη της θέλησης.

Στην πραγματικότητα, το να ανεβοκατέβεις ένα λόφο μερικές φορές κάνοντας δυναμικό σπριντ, είναι ακόμη καλύτερο απ’ το να κάνεις γυμναστική στο γυμναστήριο και αποδεικνύεται ως μια από τις πιο έντονες προπονήσεις, λέει μια έρευνα από τη Νότια Ντακότα στο State University.

Διάβασε επίσης: Τόνωση ώμων και χεριών – Άσκηση μιας ‘βδομάδας

Το να κάνεις δυναμικό σπριντ πάνω σε ένα λόφο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσεις το πρόγραμμα της προπόνησης σου αλλά και να ανεβάσεις τη δυσκολία της.

Αναφέρει ο Jeff Gaudette, πρώην επαγγελματίας δρομέας και προπονητής στο RunnersConnect.net.

Ξύπνα νωρίς το πρωί χωρίς να φας τίποτα, πάρε μαζί σου ένα μπουκάλι νερό και κάνε όσο πιο μεγάλης διαρκείας σπριντ πάνω στο λόφο μπορείς. Μέσα σε λίγες μέρες θα πάθεις πλάκα από το λίπος που θα έχεις κάψει και την τεράστια οικοδόμηση των μυών που θα έχεις δημιουργήσει.

Αν το κάνεις αυτό 8 φορές τη μέρα, χωρίς να ζορίζεσαι σε σημείο που δεν αντέχει ο οργανισμός σου, θα είσαι απίστευτα υγιείς και θα έχεις χάσει πιο γρήγορα το λίπος σε σχέση με το αν πήγαινες σε ένα γυμναστήριο.

Ο Jeff Gaudette προτείνει:

Κάνε όσο καλύτερη προθέρμανση μπορείς πριν το σπριντ

Για να δώσεις τη μεγαλύτερη ώθηση που μπορείς στους καυστήρες του λίπος σου, ξεκίνα να κάνεις προθέρμανση πριν την άσκηση. Ο Gaudette προτείνει να εκτελείς μια γρήγορη προθέρμανση, τρέχοντας αρχικά 1 με 3 μίλια πριν την έναρξη της προπόνησης.

Θα πρέπει να ασκείς τη μέγιστη προσπάθεια κάθε φορά, γιατί μόνο έτσι τα πόδια θα σου θα είναι ζεστά και έτοιμα για να κάνουν ένα γρήγορο και σκληρό σπριντ.

Κάνε το εξής: Βρες ένα λόφο με απότομη κλίση (όχι ένα βράχο), εκτέλεσε ένα σπριντ 30 δευτερολέπτων κατεβαίνοντας μέχρι κάτω (όσο σε πάνε δηλαδή αυτά τα 30 δευτερόλεπτα) και στη συνέχεια χωρίς σταματημό ξανά ανέβα προς τα πάνω κάνοντας ένα σπριντ διάρκειας 75 δευτερολέπτων.

Κάθε σπριντ (πάνε-έλα) θα το θεωρείς ως έναν γύρο. Κάνε συνολικά 8 γύρους, εξάντλησε τον οργανισμό σου ιδρώνοντας, γιατί μόνο τότε θα έχεις κάνει μια σκληρή προπόνηση.

Βελτίωσε την αντοχή σου

“Θέλεις οι μυς σου, οι πνεύμονες σου και το μυαλό σου να είναι σε θέση να συνεχίσεις το σπριντ, ακόμα και όταν είσαι κουρασμένος,” λέει ο Gaudette.

Ως εκ τούτου, το ωραίο της υπόθεσης θα έρθει όταν θα έχεις τελειώσει και τους 8 γύρους – όταν θα τα έχεις καταφέρει. Για να το κάνεις αυτό όμως, θα πρέπει να είσαι σε θέση να συνεχίσεις τη προπόνηση χωρίς να σταματάς στη μέση.

Διάβασε επίσης: Μουσική για γυμναστική – Τα καλύτερα κομμάτια για το γυμναστήριο

Εσύ κάνεις σπριντ; Κι αν ναι, πόσο συχνά και πόσο μεγάλη αλλαγή παρατήρησες τις πρώτες κιόλας ημέρες;

Ψήφος

Γράφτηκε από
Περισσότερα από Alex Wood

Συμβουλές και προτάσεις για πιο υγιεινό μαγείρεμα

Το υγιεινό μαγείρεμα είναι κάτι που πρέπει να πάρεις στα σοβαρά. Δεν είναι...
Διάβασε τη συνέχεια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *